Kurier InPost

2 próby doręczenia
okres oczekiwania na odbiór w siedzibie Spedytora - 3 dni
przesyłka ubezpieczona
możliwość monitorowania przesyłki

Czas przesyłki: 1-2 dni robocze

Przedpłata (paczka bez pobrania) : 15 zł
Przy odbiorze (gotówka dla kuriera) : 20 zł





InPost Paczkomaty

• odbiór przesyłki w paczkomacie 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Spedytora (SMS)
• możliwość monitorowania przesyłki


Czas przesyłki: 1-2 dni robocze

Przedpłata (paczka bez pobrania) : 12 zł


swiat-lasek.png

Odbiór osobisty

• odbiór osobisty bezpośrednio z magazynu w Częstochowie przy ul. Twarda 45 w godz. 8:00 – 15:00. Istnieje szansa odbioru o innej godzinie lecz wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się.

Koszt: 0 zł

W przypadku, gdy przynajmniej jeden z produktów w koszyku ma opcję wysyłki tylko kurierem, to wysyłka całego zamówienia także możliwa będzie tylko kurierem.

pakowanie

JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 15 - nadawane są standardowo tego samego dnia z przewidywaną dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W POZOSTAŁE DNI

Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.  

Zamówienia płatne przelewem wysyłane są w tym samym dniu o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 15:00. Wybierając taką formę płatności - polecamy składać zamówienie nieco wcześniej. 

PRZYKŁAD:

Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz.  15.00 - przesyłka powinna dotrzeć do Klienta w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH POWYŻSZE TERMINY MOGĄ ULEC WYDŁUŻENIU, O CZYM KLIENT BĘDZIE INFORMOWANY PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE.

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZANE SĄ PRZESYŁKI?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Prosimy pamiętać, że dostawa przesyłki odbędzie się w miejscu wskazanym w formularzu zamówienia.

W JAKIM CZASIE PRZESYŁKA DOCIERA DO WYBRANEGO PACZKOMATU?

Przesyłka trafia do Paczkomatu w 1 dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia. O możliwości odbioru paczki z paczkomatu zostaniesz poinformowany sms’em. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z jednodniowym opóźnieniem.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

Lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji paczkomatu, zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa paczkomatu.

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z przewoźnikiem i podać numer przesyłki.

InPost S.A. pod numerem tel. 722 444 000 lub 746 600 000
pon. - pt. 7:00 - 22:00, sob. 8:00 - 20:00,
niedziele 8:00 - 18:00 Święta 8:00 - 16:00

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 730 101 101 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Ponadto możemy śledzić nasza przesyłkę. Każda paczka/list posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie przewoźnika. Poniżej podajemy link do strony na której możemy sprawdzić co aktualnie dzieje się z naszą przesyłką:

[Lokalizuj przesyłkę Inpost]

UWAGA! Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z nami.

Dostawy realizowane są w oparciu o regulaminy świadczenia usług poszczególnych przewoźników:

[Regulamin InPost] 



Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.

icon-call.png

Zadzwoń do nas

Nasz konsultant chętnie pomoże. Połączenie zwykłe na polski numer komórkowy wg stawek operatora.

icon-chat.png

Zapraszamy na czat

Odpowiadamy na czacie najszybciej jak to możliwe, jednak czas oczekiwania na odpowiedź może być zdecydowanie dłuższy niż w przypadku połączenia telefonicznego.

icon-mail.png

Napisz do nas wiadomość

Na wiadomości e-mail odpowiadamy maksymalnie do 24h.

Kliknij w niebieskie kółko na dole ekranu
close

Ulubione