Kurier InPost
• 2 próby doręczenia
• okres oczekiwania na odbiór w siedzibie Spedytora - 3 dni
• przesyłka ubezpieczona
• możliwość monitorowania przesyłki
Czas przesyłki: 1-2 dni robocze
Przedpłata (paczka bez pobrania) : 15 zł
Przy odbiorze (gotówka dla kuriera) : 20 zł
InPost Paczkomaty
• odbiór przesyłki w paczkomacie 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Spedytora (SMS)
• możliwość monitorowania przesyłki
Czas przesyłki: 1-2 dni robocze
Przedpłata (paczka bez pobrania) : 12 zł
Odbiór osobisty
• odbiór osobisty bezpośrednio z magazynu w Częstochowie przy ul. Twarda 45 w godz. 8:00 – 15:00. Istnieje szansa odbioru o innej godzinie lecz wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się.
Koszt: 0 zł
W przypadku, gdy przynajmniej jeden z produktów w koszyku ma opcję wysyłki tylko kurierem, to wysyłka całego zamówienia także możliwa będzie tylko kurierem.
JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?
ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 15 - nadawane są standardowo tego samego dnia z przewidywaną dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.
ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W POZOSTAŁE DNI
Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Zamówienia płatne przelewem wysyłane są w tym samym dniu o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 15:00. Wybierając taką formę płatności - polecamy składać zamówienie nieco wcześniej.
PRZYKŁAD:
Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00 - przesyłka powinna dotrzeć do Klienta w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.
W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH POWYŻSZE TERMINY MOGĄ ULEC WYDŁUŻENIU, O CZYM KLIENT BĘDZIE INFORMOWANY PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE.
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZANE SĄ PRZESYŁKI?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Prosimy pamiętać, że dostawa przesyłki odbędzie się w miejscu wskazanym w formularzu zamówienia.
W JAKIM CZASIE PRZESYŁKA DOCIERA DO WYBRANEGO PACZKOMATU?
Przesyłka trafia do Paczkomatu w 1 dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia. O możliwości odbioru paczki z paczkomatu zostaniesz poinformowany sms’em. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z jednodniowym opóźnieniem.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
Lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji paczkomatu, zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa paczkomatu.
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
Najprościej skontaktować się z przewoźnikiem i podać numer przesyłki.
InPost S.A. pod numerem tel. 722 444 000 lub 746 600 000
pon. - pt. 7:00 - 22:00, sob. 8:00 - 20:00,
niedziele 8:00 - 18:00 Święta 8:00 - 16:00
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 730 101 101 lub korzystając z formularza kontaktowego.
Ponadto możemy śledzić nasza przesyłkę. Każda paczka/list posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie przewoźnika. Poniżej podajemy link do strony na której możemy sprawdzić co aktualnie dzieje się z naszą przesyłką:
UWAGA! Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z nami.
Dostawy realizowane są w oparciu o regulaminy świadczenia usług poszczególnych przewoźników:
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas
Nasz konsultant chętnie pomoże. Połączenie zwykłe na polski numer komórkowy wg stawek operatora.
Zapraszamy na czat
Odpowiadamy na czacie najszybciej jak to możliwe, jednak czas oczekiwania na odpowiedź może być zdecydowanie dłuższy niż w przypadku połączenia telefonicznego.
Napisz do nas wiadomość
Na wiadomości e-mail odpowiadamy maksymalnie do 24h.